آرشیو اسفند ماه 1401

تولید کننده انواع صندلی مدیریتی و مبلمان اداری

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

صندلی تابوره چیست؟

همه‌ ما در طول روز ممکن است با صندلی‌های مختلفی سر و کار داشته باشید که بسته به نیاز ما ممکن است طراحی و کارکرد متفاوتی داشته باشند. در ساخت هر کدام از این صندلی‌ها موارد بسیاری وجود داشته که آنها را از یکدیگر جدا کرده و در دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌دهند. نمونه ای از این صندلی‌ها را قطعا در آرایشگاه‌ها، مطب‌ها پزشکی و دندانپزشکی مشاهده کرده اید که دسته و تکیه گاهی نداشته و تنها از یک محل برای نشستن تشکیل شده‌اند.به این مدل صندلی‌ها اصطلاحا صندلی تابوره یا صندلی پزشکی و آزمایشگاهی گفته می‌شود که البته به نام‌های دیگری شناخته می‌شود.

صندلی تابوره چیست؟

صندلی تابوره که در ایران با نام صندلی پزشکی و آزمایشگاهی نیز شناخته می‌شود، در واقع نوعی صندلی کوتاه است که به صورت کلی دسته و پشتی نداشته اما با گذر زمان و بروز نیاز‌های جدید، امروزه مدل‌های بسیاری از آن در بازار وجود دارد که از دسته و تکیه گاه نیز برخوردارند و هر کسی با توجه به نوع کار و فعالیت خود می‌تواند محصولی مرتبط را تهیه کنید..

صندلی تابوره ممکن است مدل‌های چرخ دار و بدون چرخ داشته باشد که البته قانون خاصی در این مورد وجود ندارد. برای مثال دندان پزشکان نیاز دارند که از صندلی تابوره بدون چرخ استفاده کنند چراکه هر تکان ناخواسته ای می‌تواند باعث بروز آسیب‌های بسیاری به بیماران و مراجعه کنندگان داشته باشد. به صورت کلی صندلی تابوره در ابتدا هیچ قسمت اضافه ای نداشته و تنها از یک نشمینگاه ساده برخوردار بوده و امروز مدل‌های دسته دار، پشتی دار و چرخ دار نیز در بازار وجود دارند.

صندلی آزمایشگاهی کد LA-507 آبی راست

مشاهده مشخصات و خرید صندلی آزمایشگاهی کد LA-507

صندلی تابوره چه کاربردهایی دارد؟

صندلی تابوره که امروزه تولید می‌شوند دارای طرح‌های بسیار متنوعی هستد. در این طرح‌ها قابلیت‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود که کارکردهای آنها را از هم جدا می‌کند. برای مثال صندلی‌های تابوره که دارای دسته و پشتی نیستند می‌توانند برای استفاده‌های دندانپزشکان، معماران و نقشه کش‌ها  بسیار مناسب باشد و از طرف دیگر صندلی‌های دارای پشتی و دسته برای پزشکانی که فعالیت‌هایی مثل معاینه بیماران دارند بسیار کاربردی باشد. همانطور که متوجه شدید به صورت کلی می‌توان گفت که صندلی‌های تابوره پشتی دار برای استفاده در مدت زمان طولانی تر مناسب است.

صندلی تابوره در کجا استفاده می‌شود؟

در زیر مکان‌هایی که بیشتر از این مدل صندلی استفاده می‌شود را مشاهده می‌کنید:

  • مطب و کلینیک پزشکی
  • آرایشگاه و سالن‌ها
  • اداره‌ها
  • دفتر فنی مهندسی برای معماران
  • کافی شاپ و رستوران
  • آزمایشگاه
  • آشپزخانه

انواع صندلی تابوره

با توجه به موارد گفته شده، متوجه شدید که صندلی تابوره شامل مدل‌های بسیار می‌باشد که مربوط به طراحی آنها شده و هر صندلی برای استفاده در یک محیط و فعالیت خاص طراحی شده. به صورت کلی صندلی تابوره در مدل‌های زیر وجود دارد:

  • صندلی آزمایشگاهی زین اسبی
  • صندلی پزشکی پایه سینی
  • صندلی تابوره گردان پزشکی
  • صندلی صفحه استیل آزمایشگاهی

ویژگی‌های صندلی پزشکی

صندلی‌های پزشکی دارای مزایای زیر هستند:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • طراحی آرگونومیک
  • چرخش 360 درجه صندلی
  • چرخ‌های نرم و روان
  • ظاهر ساده و جذاب

نحوه خرید صندلی تابوره

با توجه به قسمت‌های قبلی برای خرید صندلی تابوره باید موارد زیادی در نظر داشته باشید که بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. اولین موردی که باید در نظر داشته باشید بررسی فضایی است که قصد استفاده از آن دارید و پس از آن باید دقت کنید که برای چه فعالیتی نیاز به این صندلی دارید. هنگام خرید بهتر است‌اندازه و ابعاد صندلی را در نظر گرفته و سپس قابلیت‌هایی آن را چک کنید. صندلی پزشکی معمولا دارای قابلیت چرخش 360 درجه بوده تا شما دسترسی کاملی به اطراف خود داشته باشید.

مبلمان اداری پاوید از تولید کننده‌های با سابقه ای است که تاکنون مدل‌های بسیاری را به بازار عرضه کرده و برای این صندلی‌ها 2 سال گارانتی در نظر گرفته تا خریداران بتوانند اطمینان بالایی از خرید خود داشته باشند. برای خرید صندلی تابوره می‌توانید به دسته بندی مربوطه در سایت پاوید مراجعه کنید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. همچنین شما می‌توانید خرید خود را به صورت حضوری از پاوید انجام دهید و برای این کار می‌توانید از آدرس‌های موجود در سایت استفاده کنید.


 

خرید صندلی گیم نت با قیمت مناسب

این روز‌ها بازی‌های ویدیویی جزئی جدا نشدنی از زندگی کودکان و نوجوانان بوده که طرفداران بسیاری دارند. اگر شما هم جزو گیمرهای حرفه‌ای و یا علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری باشید قطعا این علاقه را درک خواهی کرد. با توجه به استقبال روز افزون این افراد از بازی‌های کامپیوتری، ساخت و راه اندازی گیم نت می‌تواند ایده‌ای پر سود باشد.

بازی‌های ویدیویی لذت دو چندانی هنگام بازی در جمع‌های شلوغ دارند و گیم نت بهترین محیط برای این کار می‌باشد و می‌تواند باعث آشنایی و افزایش لذت این تفریح سالم باشد پس اگر به عنوان کارآفرین به تأسیس گیم نت فکر می‌کنید، بهترین گزینه را برای جوانان در نظر گرفته‌اید که می‌تواند سود زیادی را برای شما در پی داشته باشد.در این مطلب بیشتر از راه اندازی گیم نت به خرید صندلی گیم نت می پردازیم.با ما همراه باشید.

گیم نت چیست؟ به چه محلی گیم نت می‌گویند؟

همانطور که گفته شد، افراد بسیاری در بین کودکان و نوجوانان هستند که به بازی‌های ویدیویی علاقه دارند. در طول سالیان گذشته نیز این علاقه افزایش پیدا کرده به طوری که باعث شده تا صنعت گیم به یکی از پر رونق ترین شاخه‌های کسب و کار تبدیل شوید. حال با پیشرفت این صنعت افراد زیادی وجود دارند که می‌خواهند بازی‌های ویدیویی را در کنار دوستان خود بازی کنند. برای حل چنین مشکلی گیم نت‌ها به وجود آمده اند. گیم نت در واقع محلی است که در آن تعدادی کامپیوتر به صورت شبکه به یکدیگر متصل شده‌اند و فضایی را برای بازی‌های دوستانه شکل داده‌اند.

راه اندازی گیم نت چه فوایدی دارد؟

با توجه به اینکه در حال حاضر کودکان نسل جدید از نسل‌های گذشته بسیار باهوش تر شده اند، بازی‌های کامپیوتری می‌توانند باعث رشد و افزایش خلاقیت آنها شوند. حضور در چنین محیطی می‌تواند تفکر کودکان و نوجوانان را رشد داده و همچنین لذت زیادی را برای این قشر از جوانان در پی دارد. با توجه به علاقه زیاد این افراد می‌توان گفت که راه اندازی گیم نت علاوه بر این که تفریح سالمی‌ را برای افراد مختلفی به وجود آورد و از طرف دیگر سود فراوانی را به شما سرازیر خواهد کرد، به شرطی که با برنامه ریزی درست و بررسی وضعیت خود عمل کنید.همچنین با تهیه صندلی گیم نت مناسب برای این کار، می توانید رضایت مشتریان را بیشتر کنید که در ادامه به این موضوع می پردازیم.

خرید صندلی گیم نت چه مزایایی دارد؟

صندلی گیمینگ جزو اصلی ترین وسیله‌هایی است که خرید و تهیه آن می‌تواند گیم نت شما را از سایر گیم نت‌ها جدا کند و مشتریان بسیاری را برای شما جذب کند. این محصول می‌تواند محلی مناسب برای نشستن گیمر‌ها فراهم کند و به دلیل قابلیت‌هایی که دارد آرامش و راحتی را برای آنها در پی خواهد داشت. صندلی‌های گیمینگ مدل‌های مختلفی دارد که نمونه‌های خارجی از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند که تهیه آنها ممکن است برای همه مقدور نباشد.

در راه اندازی گیم نت، اگر قصد تهیه صندلی گیمنت را دارید، بهتر است نمونه‌های ارزان تر را تهیه کنید تا بتوانید هم راحتی مشتریان را فراهم کنید هم در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. شرکت پاوید از تولید کننده‌های حرفه ای صندلی گیمینگ در ایران است که سابقه زیادی در این عرصه داشته و محصولات این شرکت نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. برای راه اندازی گیم نت می‌توانید می‌توانید از قیمت بسیار مناسب پاوید بهره مند شوید که این کار می‌تواند صرفه جویی در هزینه‌ها را برای شما به دنبال داشته باشد.

جمع بندی و نتیجه گیری از صندلی گیم نت

راه اندازی گیم نت یکی از شغل‌های جذاب برای جوانان می‌باشد که در زمینه کارآفرینی می‌تواند شغل متفاوتی باشد. گیم نت یکی از محیط‌های پرطرفدار برای گذراندن اوقات فراقت نوجوانان بوده و طرفداران زیادی دارد و همین مورد می‌تواند منبع درآمد سالم و دائمی‌ برای شما باشد. برای گیم نت شما نیاز دارید تا پارامتر‌های بسیاری را در نظر داشته باشید. طراحی محیط مناسب و دکوراسیون جذاب نمونه‌ای از این پارامتر‌هاست که باید به آنها دقت کنید.
برای تهیه و خرید بهترین مدل های صندلی گیمینگ می توانید به مبلمان اداری پاوید مراجعه کنید و ضمن خرید مطمئن از 2 سال گارانتی معتبر این شرکت بهره مند شوید.

صندلی اداری ارگونومیک چیست و چه مزایایی دارد؟

اگر جزو کسانی هستید که روزانه استفاده‌ی زیادی از صندلی دارید و یا به عنوان کارمند مشغول به کار هستید، حتما از تأثیرات صندلی و عوارض آن روی بدن مطلع هستید. بسیاری از کارمندان و افرادی که از به صورت مداوم از صندلی اداری استفاده می‌کنند می‌دانند که در اثر نشستن زیادی روی این صندلی‌ها چه فشاری روی ستون فقرات آنها وارد می‌شود. این فشار‌ها در طولانی مدت ممکن است باعث بروز آسیب‌های جبران ناپذیری شود که بهتر است آنها را جدی بگیرند.

آسیب‌هایی مثل دیسک کمر و یا آرتروز گردن جزو موارد مهم در اثر نشستن طولانی مدت روی صندلی اداری نامناسب هستند که باید تا حد ممکن از آنها پیشگیری کرد. برای پیشگیری و به حداقل رساندن این آسیب‌ها مدل خاصی از صندلی‌ها با عنوان صندلی اداری ارگونومیک به وجود آمد که قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهند که باعث محافظت بهتر از بدن شما خواهند شد.

صندلی اداری ارگونومیک چیست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای اشخاص مختلف به وجود بیاید این است که صندلی اداری ارگونومیک به چه صندلی‌ای می‌گویند؟. در پاسخ به این سوال باید گفت که با گذر زمان در سالهای گذشته و پیشرفت مطالعات و علم، شاخه ای به عنوان ارگونومیک در علوم مهندسی به وجود آمد که کار آن به صورت کلی بررسی طراحی اشیا مختلف و نحوه تعامل آن با بدن انسان است. این علم مهمترین کاربرد خود را در صندلی‌ها پیدا کرد. چراکه بدن انسان برای نشستن طراحی نشده و ما ممکن است دائما در حال نشستن باشیم و این کار آسیب‌هایی را به بدن وارد می‌کند که بعضا غیر قابل جبران هستند.

ویژگی‌های صندلی اداری ارگونومیک

همانطور که در قسمت‌های قبلی مطالعه کردید، صندلی ارگونومیک تفاوت زیادی با سایر صندلی‌های اداری دارد و به همین دلیل می‌توانید آن را برای زمان طولانی مورد استفاده قرار دهید و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. عمده ترین دلیلی که باعث این تفاوت‌ها شده، قابلیت‌هایی است که در صندلی اداری ارگونومیک وجود دارد و به سبب همین قابلیت‌هاست که می‌تواند حس خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

استفاده از صندلی اداری ارگونومیک چه مزایایی دارد؟

در بخش قبلی متوجه شدید که صندلی اداری ارگونومیک چه ویژگی‌هایی می‌تواند داشته باشد. این قابلیت‌ها باعث شده اند تا شما راحتی زیادی پیدا کنید و بتواند در انجام کار‌های خود تمرکز بیشتری داشته باشید. یکی از مزیت‌های این استفاده از این صندلی همین افزایش تمرکز است. افراد زیادی وجود دارند که روزانه ساعت‌های زیادی را پشت کامپیوتر مشغول فعالیت هستند.

این افراد شامل کارمندان، مدیران، افراد دورکار و حتی گیمر‌ها می‌شوند. نشستن طولانی مدت هم باعث ایجاد خستگی در ناحیه گردن و کمر شده و به همین دلیل می‌تواند باعث پرت شدن حواس شود و با این کار بهره وری آنها به شدت کاهش می‌باشد. صندلی اداری ارگونومیک می‌تواند از این مشکل جلوگیری کند و با جلوگیری از خستگی بدن ، تمرکز حواس را به دنبال داشته باشند.

جنس صندلی اداری ارگونومیک باید چگونه باشد؟

  • ساختار بدنه معمولا از کلاف چوبی ساخته می‌شود. اما مدل‌هایی وجود دارد که به جای کلاف پشتی توری دارند. صندلی‌های پاوید از کلاف چوبی 9 لایه استفاده می‌کنند، صندلی‌های توری بهترین نوع تور را روی بدنه خود دارند.
  • پایه‌های فولادی و آبکاری شده
  • استفاده از چرم پارس PU دار که باعث ضد تعریق شدن بدنه می‌شود.
  • فوم نرم و با دوام در قسمت نشیمنگاه و پشتی
  • پارچه مقاوم در مقابل پارگی مثل ساتن

صندلی مدیریتی ارگونومیک زیر یکی از بهترین نمونه های تولید شده توسط پاوید است که از بهترین مواد اولیه ساخته شده و به راحتی قابل سفارش است.

صندلی مدیریتی کد M-4004g

مشاهده مشخصات و خرید صندلی مدیریتی M-4004G

جمع بندی و سخن پایانی

صندلی اداری ارگونومیک می‌تواند کارکرد‌های بسیاری برای شما داشته باشد و راحتی را برای شما به ارمغان آورد. یک صندلی ارگونومیک مناسب با داشتن قابلیت‌های مختلف دست شما را در تغییر قسمت‌های مختلف آن باز خواهد گذاشت و به همین دلیل هر کسی به هر صورت که تمایل داشت می‌تواند آن را استفاده کند. با یک بار هزینه کردن در این راه شما از بروز مشکلات بسیاری دیگر و همچنین هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کنید و حس راحتی را به محل کار خود منتقل خواهی کرد.

همچنین پاوید تمامی این محصولات با قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌دهد که هر کسی می‌تواند یک یا چند مدل را تهیه کند و از استراحت روی آنها لذت ببرد. شما می‌توانید خرید خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی از مبلمان اداری پاوید انجام دهید و از 2 سال گارانتی بهره مند شوید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

خرید صندلی مدیریتی ارزان

تاکنون در بازار مدل‌های بسیاری از صندلی مدیریتی عرضه شده‌اند که تنوع بسیاری دارند و تولید کننده‌های مختلف سعی بر آن داشته‌اند تا صندلی مدیریتی ارزان و با کیفیتی را به بازار عرضه کنند. شرکت پاوید یکی از بهترین تولید کننده‌های صندلی اداری و مبلمان اداری بوده که سابقه ای طولانی در ساخت این محصولات داشته و با کیفیت بالایی که ارائه می‌دهد مشتریان خود را در طول سالها فعالیت راضی نگه داشته است. یکی از محبوب ترین ساخته‌های این شرکت، صندلی مدیریتی است که این محصول در پاوید دارای مدل‌های مختلفی بوده و دست شما را در انتخاب آنها باز می‌گذارد.

صندلی مدیریتی ارزان چه ویژگی‌هایی دارد؟

در خرید صندلی مدیریتی ارزان به موارد زیادی باید دقت کنید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید. در بازار تعداد زیادی از این محصولات وجود دارد که با قیمت‌های بسیار کمی‌ قابل تهیه بوده‌اند اما متاسفانه از کیفیت مناسب برخوردار نیستند. به همین دلیل در صورت تهیه آنها ممکن است بعد از مدت کوتاه متوجه شوید که صندلی‌ها کیفیت خود را از دست داده و دیگر قابل نیستند و حالا باید مجددا به تهیه محصولی دیگر اقدام کنید. این کار علاوه بر هدر دادن وقت، هزینه‌های زیادی را در پی خواهد داشت که با خرید از پاوید می‌توانید از تمام این هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.

به صورت کلی صندلی مدیریتی شامل ویژگی‌های زیر است که در بخش‌های بعدی به این موارد خواهیم پرداخت.

  • استحکام کافی
  • قابلیت تحمل وزن بالا
  • طراحی مناسب و کاربردی
  • پایه‌های روان
  • کیفیت قابل قبول
  • قیمت معقول و مناسب

بهترین صندلی مدیریتی ارزان

در خرید صندلی مدیریتی ارزان قیمت، نباید از کیفیت آنها چشم پوشی کرد و متاسفانه بسیاری از افراد کیفیت را فدای هزینه می‌کنند. غافل اینکه پس از مدتی صندلی‌ها غیر قابل استفاده می‌شوند و هزینه بیشتری را برای آنها به وجود میاورد. یکی از مواردی که برای جلوگیری از این ضرر باید به آن دقت کنید خود فروشنده است.

مبلمان اداری پاوید از محبوب ترین تولید کننده‌ها بوده که برای صندلی‌های ارزان قیمت خود نیز کیفیت مناسبی را در نظر می‌گیرد و وجود 3 سال گارانتی می‌تواند این حرف را تأیید کند. یکی از بهترین محصولات در این زمینه صندلی مدیریتی کد M-812 که قیمت بسیار مقرون به صرفه ای داشته و علاوه بر آن کیفیت و کارکرد فوق العاده ای دارد.

صندلی کارمندی M-812

مشاهده مشخصات و خرید صندلی مدیریتی کد M-812

این محصول یکی از پرفروش ترین صندلی‌های مدیریتی پاوید می‌باشد که دارای تمام ویژگی‌های لازم در این زمینه بوده و می‌تواند نیاز شما به یک صندلی مدیریتی ارزان را با کیفیت بسیار عالی برطرف کند. این محصول ظاهر جذاب و زیبایی دارد که رنگ بندی‌های مختلفی داشته و شما می‌توانید رنگ مورد نظر خود را نیز سفارش دهید.

نکات مهم در خرید صندلی مدیریتی ارزان

  • طراحی مناسب با محیط کار شما : پیش از خرید صندلی باید دقت کنید که ظاهر صندلی با محل استفاده از آن تناسب داشته باشد. صندلی مدیریتی‌های ارزان قیمت معمولا ظاهر جالبی ندارند و از حداقل کیفیت برخوردارند. با خریداری محصولات پاوید می‌توانید از زیبایی این صندلی بیشترین بهره را در محیط کار خود ببرید. ظاهر جذاب و رسمی‌ این صندلی‌های مدیریتی به اتاق کار شما جلوه ی خاصی خواهد بخشید و حس خوبی را هنگام کار کردن به محیط اطراف انتقال خواهد داد.
  • کیفیت مناسب و قابل قبول : از موارد مهمی‌ که در خرید مشتریان تأثیر مثبتی دارد قیمت محصول است. شرکت پاوید برای صندلی مدیریتی ارزان خود پایین ترین قیمت را در نظر گرفته و در صورتی که با محصولی برخورد کردید که قیمت پایین تر از فروشگاه پاوید ارائه می‌دهد، از خریداری آن خودداری کنید.

نحوه خرید صندلی مدیریتی ارزان

برای خرید صندلی مدیریتی ارزان، پس از اینکه موارد گفته شده در بخش‌های قبلی را مطالعه کردید، حال نوبت به خرید این مدل صندلی می‌رسد. برای خرید و تهیه این محصولات می‌توانید وارد دسته بندی صندلی مدیریتی شوید و از فیلترهای سایت گزینه ارزان ترین را انتخاب کنید. بعد از انتخاب محصول مورد نظر می‌توانید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و پس از مدت کوتاهی آن را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید به صورت حضوری این مدل صندلی‌های ارزان مدیریتی را مشاهده کنید و به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهید و 3 سال گارانتی معتبر مبلمان اداری پاوید را دریافت کنید.

بهترین صندلی گیمینگ برای گیمرها

بازی‌های ویدیویی جزئی جدا نشدنی از زندگی گیمرها هستند که معمولا ساعات زیادی در روز را به خود اختصاص می دهند.به همین دلیل اکثر افراد برای تجربه بهتر بازی‌های کامپیوتری به دنبال بهترین صندلی گیمینگ هستند که بتوانند برای ساعت‌ها بازی کردن از آنها استفاده کنند. اگر شما هم جزو گیمر‌های حرفه ای هستید و روزانه چندین ساعت را به بازی کردن مشغولید بهتر است نکاتی را در خرید صندلی گیم بدانید که به شما در انتخاب بهترین مدل کمک خواهد کرد. این محصول به طور کلی مدل‌های بسیاری دارد که مطمئنأ در بازار متوجه این مدل‌ها شده اید.

در این مقاله سعی داریم به بررسی کلی ویژگی‌های صندلی گیمینگ مناسب بپردازیم. در ادامه این مطلب سوال‌های زیر به شما پاسخ خواهد داده شد:

  • چرا به صندلی گیمینگ نیاز داریم؟
  • صندلی گیمینگ حرفه ای چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • تفاوت صندلی گیمینگ با صندلی معمولی
  • بهترین برند‌های صندلی گیمینگ
  • قیمت و خرید صندلی گیمینگ

صندلی گیمینگ مناسب چه افرادی است؟

بهترین صندلی گیمینگ می تواند کاربرد های مختلفی داشته باشند. افراد بسیاری هستند که روزانه استفاده‌های زیادی از سیستم‌های کامپیوتری خود دارند و به همین دلیل اغلب اوقات در حالت نشسته مشغول فعالیت بوده و از این افراد می‌توان به گیمرها، افراد دورکار و فریلنسر‌ها اشاره کرد. همانطور که مطلع هستید استفاده‌ی طولانی مدت از کامپیوتر ممکن است آسیب‌های جسمی بسیاری را با خود به همراه داشته باشد و در این خصوص صندلی کامپیوتر یکی از مهمترین عوامل در این زمینه است.

اگر از گیمر‌های حرفه‌ای هستید، قطعا در روز چندین ساعت پای سیستم خود مشغول بازی کردن هستید و این مورد می‌تواند صدمات جدی و بعضأ جبران ناپذیری با خود به همراه داشته باشد که تمام این نگرانی‌ها را می‌توانید با تهیه بهترین صندلی گیمینگ برطرف کنید.این سری از صندلی گیمینگ به همین دلیل طراحی و ساخته شده و شما به کمک آن می‌توانید تجربه استفاده از کامپیوتر و بازی‌های کامپیوتری را افزایش دهید بدون اینکه نگران آسیب دیدن مهره‌های کمر و یا خستگی گردن شوید.

تفاوت صندلی گیمینگ با صندلی معمولی

یکی از اصلی ترین سوالاتی که ممکن است برای افراد مختلف هنگام تهیه این محصولات به وجود بیاید، تفاوت صندلی گیمینگ با صندلی معمولی کامپیوتر است. برای پاسخ به این سوال باید در ابتدا به موارد استفاده از آن اشاره کرد که با توجه به قسمت‌های قبل متوجه شدیم که چه افرادی از صندلی گیمنت استفاده می‌کنند.

در استفاده از این محصول باید گفت که این مدل صندلی بیشتر برای استفاده نوجوانان و جوانان طراحی شده و ظاهری زیبا و جوان پسند دارند و از ظاهر رسمی برخوردار نیستند و به همین دلیل انتظار نمی‌رود که از این مدل صندلی‌ها در اداره‌ها و شرکت‌ها استفاده شود.به جز قسمت ظاهری، بهترین صندلی گیمینگ راحتی بسیار بیشتری نسبت به صندلی اداری و یا صندلی مدیریت دارد و به همین دلیل برای استفاده ی افرادی که زمان زیادی را مشغول فعالیت با کامپیوتر هستند بسیار مناسب است.

قیمت بهترین مدل صندلی گیمینگ

در تهیه بهترین صندلی گیمینگ برای بازی کردن یکی از موارد بسیار مهم قیمت آن است که با توجه به نیاز‌های شما و همچنین ویژگی‌هایی که محصول با خود دارد متغیر می‌باشد. بعد از اینکه شما ویژگی‌های مورد نیاز در این نوع صندلی‌ها را بررسی کردید متوجه تفاوت قیمت‌ها خواهی شد و این قیمت به جنس و کیفیت محصول در کنار برند تولید کننده مربوط می‌شود.

در حال حاضر بهترین صندلی گیمینگ بازار ساخت برند DXRacer بوده که از محبوب ترین تولید کننده‌های این محصولات به شمار می‌رود و دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند که می‌توانند تمام نیاز شما به یک صندلی گیم حرفه ای را برطرف کند.در خرید این محصول دقت داشته باشید که قیمت این صندلی‌ها معمولا بالاتر از 4 میلیون تومن می باشد.

همانطور که اشاره کردیم صندلی گیم دارای راحتی بسیاری نسبت صندلی اداری هستند و این به دلیل وجود طراحی آرگونومیک و وجود مکانیز‌های تنظیم کننده برای ارتفاع و شیب مناسب متناسب با نیاز شما به وجود آمده و به همین دلیل قیمت آنها بالاتر از صندلی‌های معمولی بوده است. بهترین صندلی گیمینگ دارای طراحی بسیار زیبا و اسپرتی هستند و با توجه به این موضوع می‌توان گفت که بیشتر مورد پسند جوانان و گیمر‌های حرفه ای می‌باشند و از تنوع بالایی برخوردار هستند.

این مورد باعث شده تا سلیقه‌های مختلف را دربر بگیرند. برای تهیه بهترین صندلی‌ گیمینگ با کمترین قیمت بازار به صورت عمده و تکی می‌توانید با همکاران ما در مبلمان اداری پاوید تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

صندلی پشت توری چیست؟

به عنوان یکی از کاربردی ترین مدل‌های صندلی اداری، باید به صندلی پشت توری اشاره کرد که استفاده از آن مزیت‌های زیادی داشته و به خصوص در فصل گرما و محیط‌ های گرم می‌تواند استفاده‌های بسیاری داشته باشد. این محصول مدلی دیگر از صندلی‌های تولید شده توسط شرکت پاوید است که قابلیت‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به طراحی مناسب، وجود مکانیزم‌های مختلف و کیفیت بالای ساخت آنها اشاره کرد که باعث شده تا خریداران به سمت آن جذب شده و فروش بالایی را با خود به همراه داشته باشند.

 

صندلی کارمندی کد K 140 گلدوزی

مشاهده مشخصات و خرید صندلی کارمندی کد k140

ویژگی های طراحی صندلی پشت توری

به صورت کلی صندلی پشت توری باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • قسمت توری باید مقاومت بالایی داشته باشد تا در صورت تکیه دادن پاره نشود.
  • فقط توری بودن باعث ضد تعریق شدن نخواهد شد.متریال استفاده شده در صندلی نیز باید ضد تعریق باشد.
  • صندلی پشت توری باید به گونه‌ای باشد که هنگام تکیه دادن زیاد ارتعاش نداشته باشد.
  • قسمت توری نه باید زیاد محکم و یا زیاد شل باشد.

خرید بهترین مدل صندلی پشت توری

در خرید صندلی پشت توری عوامل زیادی در قیمت آن تأثیرگذار بوده اند که تمامی این موارد در بخش‌های قبلی گفته شد. بدیهی است که هرقدر کیفیت صندلی ساخته شده بالاتر و از قابلیت‌های بیشتری برخوردار باشد، قیمت نسبتا بالاتری دارد. در این مدل از صندلی‌های تولیدی شرکت پاوید ما بالاترین کیفیت ساخت را در کنار پایین ترین قیمت در نظر گرفته‌ایم و با مقایسه قیمت‌ها متوجه این موضوع خواهی شد. با خرید یک صندلی مناسب می‌توانید از دردهای مزمن ستون فقرات و گردن جلوگیری کنید. در صندلی‌های معمولی به دلیل نداشتن طراحی آرگونومیک این مشکلات به وفور به وجود می‌آید که بعضا تا مدت‌ها در بدن افراد ماندگاری خواهد داشت.

صندلی پشت توری قابلیت‌هایی مثل جلوگیری از تعریق بدن شما را در پی خواهد داشت و نسبت به صندلی‌های معمولی کاربرد بیشتری دارد. همچنین تنوع بالای این مدل باعث شده تا خریداران بتوانند به راحتی در دسته بندی مربوط این مدل‌ها را مشاهده کنند و محصولی که مطابق سلیقه خود باشد را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنند. نکته ای که هنگام خرید باید به آن دقت کنید این است که هر محصول رنگ بندی‌های متنوع و جذابی دارد که حتی در صورت تمایل می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهید که این ویژگی فروشگاه پاوید را از سایر تولید کننده‌ها جدا می‌کند.

جمع بندی ویژگی های صندلی پشت توری

صندلی پشت توری یکی از انواع صندلی مدیریت بوده که از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و مورد توجه بسیاری از خریداران قرار دارد. این نوع صندلی که در شرکت پاوید تولید می‌شود از طراحی بسیار جذابی بهره می‌برد که افراد مختلف می‌توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود و همچنین دکور فضای مورد مصرف، بهترین صندلی توری را تهیه کنند. رنگ بندی‌های جذاب، ساختار‌های شیک و زیبا و همچنین راحتی بسیار زیبای این مدل محصول از دلایل تهیه آن بوده که حس خوبی را برای شما در پی خواهد داشت.

در کنار ظاهر جذاب مواد اولیه به کار رفته در این محصولات درجه یک بوده اند و کیفیت مثال زدنی آنها نتیجه سالها فعالیت شرکت پاوید در این خصوص بوده است. برای تهیه این محصول کاربردی می‌توانید همین حالا با مبلمان اداری پاوید تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و از 2 سال گارانتی این شرکت بهره‌مند شوید.